Szkolenia

szkolenia coaching kraków

Poniższe szkolenia dotyczą fundamentalnej wiedzy i podstawowego doświadczenia w życiu każdego człowieka. Są odpowiednie dla CEO’s, menadżerów, dyrektorów, nauczycieli, rodziców. Można ich doświadczyć pojedynczo oraz w kolejności: emocje, komunikacja, motywacja. Ukończenie wszystkich szkoleń daje zupełnie nowe spojrzenie na swoje życie, komunikację interpersonalną oraz relacje z innymi. Wszystkie stały się bestsellerami w firmach i korporacjach, wśród dyrektorów i nauczycieli, w administracji publicznej oraz wśród rodziców.

Inny wymiar wiedzy, innowacyjna struktura szkolenia, nowy poziom zrozumienia tematu!

1. ZROZUMIEĆ EMOCJE SWOJE I INNYCH

Od małego mówiono nam: „chłopaki nie płaczą”, a „dziewczynki się nie złoszczą”. Wmawiano nam, że racjonalni ludzie podejmują przemyślane decyzje i nie okazują emocji. Kierowników, menedżerów, prezesów uczy się zarządzania emocjami. A po ukończeniu szkoleń, treningów i ćwiczeń nadal nas samych zaskakują sytuacje, w których to emocje rządzą nami… „Dlaczego?! Dlaczego tak się zachowuję? Czemu krzyczę? Dlaczego nie mogę zapanować nad sobą?” pytamy siebie ze złością lub zażenowaniem.

Inny wymiar wiedzy, innowacyjna struktura szkolenia, nowy poziom zrozumienia siebie i swoich emocji. Dowiesz się: jak łączą się emocje i racjonalność, jak ludzie podejmują decyzje, jak poznać siebie, swoje postawy i emocje, jakie jest źródło Twojej złości i dlaczego tak trudno Ci nad nią zapanować. Nauczysz się: słuchać siebie, rozpoznawać i rozumieć swoje emocje, nabrać dystansu do emocji innych ludzi. Zaczniesz: współpracować z emocjami.

2. KLUCZ DO KOMUNIKACJI

Masz czasem wrażenie, że choć Twój rozmówca mówi w tym samym języku to zupełnie nic nie rozumiesz? Argumenty nie przekonują, słowa wydają się mieć inne znaczenie, rośnie bezradność i irytacja…To dlatego, że ludzie porozumiewają się na różnych poziomach komunikacji, a słowa są tylko reprezentacją ich rozumienia świata.

Inny wymiar wiedzy, innowacyjna struktura szkolenia, nowy poziom zrozumienia siebie i swoich emocji. Dowiesz się: jakie komunikaty stoją za tym co wypowiadasz, co słyszą i rozumieją inni, jakie jest sedno komunikacji i jaki jest klucz do efektywnego porozumiewania się z innymi, gdzie leży „racja”. Nauczysz się: swoich poziomów komunikacji, rozpoznawać poziomy komunikacji innych, rozmawiać na różnych poziomach, wg potrzeb rozmówcy. Zaczniesz: rozumieć siebie i efektywnie porozumiewać się z innymi.

3. NOWY WYMIAR MOTYWACJI

Ile szkoleń z motywacji masz już za sobą? Niewiele pomogły, prawda? To dlatego, że większość szkoleń koncentruje się na zmianie zachowań i umiejętności. Jednak to nie wystarczy! Motywacja, zarówno Twoja, jak i Twoich pracowników, czy Twoich dzieci leży zupełnie gdzie indziej i zależy od innych czynników niż „trening zachowań”.

Inny wymiar wiedzy, innowacyjna struktura szkolenia, nowy poziom zrozumienia auto-motywacji i motywacji osób, z którymi pracujesz. Odkryjesz: co motywuje Ciebie i jak pracować z auto-motywacją. Dowiesz się: co stoi za motywacją innych osób, jak dotrzeć do tej motywacji i jak ją utrzymać, jakie masz narzędzia do motywowania innych. Nauczysz się: słuchać siebie i słuchać innych na innym poziomie, pracować z motywacją swoją i innych osób, wyznaczać cele pracownikom w zupełnie nowy sposób. Zaczniesz: cieszyć się pracą z ludźmi.

Zobacz broszurę (pdf)

Pamiętaj! Szkolenia, ich tytuły oraz zawartość są objęte prawami autorskimi oraz prawami własności intelektualnej.